Med Assist-appen har du alle informationer lige ved hånden.
Du får nemlig det fulde overblik over kontaktinformationer og tilgængelighed på kolleger.
Appen henter hele organisationens telefonbog over på mobilen og indeholder desuden en række nyttige funktioner, der kan spare dig tid.
Vi har lavet en række videoguides, der kort viser de allervigtigste funktioner i TDC Erhverv Assist, så du nemt og hurtigt kan komme i gang med at bruge den, så snart I er kommet over på One+.
Derudover er der mere hjælp til Assist-appen på tdc.dk på siden Sådan kommer du i gang.
I stedet for at ringe til din voicemail og lytte beskederne igennem, kan du i Assist se alle dine beskeder i et grafisk overblik og kun aflytte de relevante.
Du kan nemt viderestille dine opkald. Du kan vælge enten at viderestille alle kald eller kun viderestille ved optaget eller manglende svar.
Hvis du er medlem af et Call Center – altså en søgegruppe/ringegruppe – kan du i appen se et overblik og melde dig ind og ud af dem.
Under ”Kontakter” har du adgang til de kolleger, der er en del af One+-løsningen.
Når du har besvaret et indgående kald, kan du undervejs i samtalen omstille kaldet - til en kollega eller til et eksternt nummer.
Når du ikke har mulighed for at besvare opkald, kan du sikre at indgående opkald møder en status.
Med Assist har du mulighed for at optage dine kald - enten altid, aldrig eller efter behov.